Polini MX_U248.029 Hajtószíj Evolution Aramid Piaggio Nrg / Typhoon 1998 Után

Polini MX_U248.029 Hajtószíj Evolution Aramid Piaggio Nrg / Typhoon 1998 Után

34 705 Ft

Ajánlataink a termékre

 

Polini MX_U248.029 Hajtószíj Evolution Aramid Piaggio Nrg / Typhoon 1998 Után

Black November | Ingyenes szállítás a kuponnal: fizzfree

34 705 Ft
Ingyenes kiszállítás
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
Lehetséges Piactéri Ajánlat
Termékleírás
Polini Evolúciós Hajtószíj Aramid Magas minőségű hajtószíj a Polini-tól. A V-szíjak aramid szálakkal megerősítettek, így rendkívül szakadásállóak és sokkal tartósabbak, mint a standard V-szíjak. A Polini Aramid hajtószíjak sokkal nagyobb terheléseket és sebességeket is problémamentesen elviselnek. A fáradás és a kopás csökkentése érdekében a megerősített szíjak rendkívül stabilak még magas hőmérsékleten is. A szíj megnövelt rugalmasságának köszönhetően a váltó optimális működése mindig garantált. A Polini prémium V-szíjak tökéletes választás versenyzéshez, de a mindennapi életben vagy az eredeti beállításokhoz is használhatók. Megjegyzés: A hajtószíjaknak mindig megfelelően kell illeszkedniük. A túl keskeny szíjak, amelyek ezért túl alacsonyan ülnek, csökkentik a végsebességet, a túl széles szíjak, amelyek túl magasan ülnek, teljesítményhiányt okoznak a gyorsításkor, a túl hosszú szíjak pedig túl kevés feszültséggel rendelkeznek, ami negatívan befolyásolja a teljesítményátvitelt. Ajánljuk a V-szíjak rendszeres cseréjét a teljesítmény optimális átviteli biztosítása érdekében. A karbantartási időközök modelltől függően változnak, általános irányelv 6,000-8,000 km 50cc robogók esetén és 15,000 km (és annál több) maxi robogók esetén. Figyelem: csak Piaggio / Gilera (hosszú, 1998 után, 134 mm nyomaték hajtás) és Aprilia 100cc 4 ütemű motorokhoz. Méretek: 805x19x8 mm / 28° mikor kell cserélni a V-szíjat? A robogóknál a motor teljesítménye a V-szíj vagy hajtószíj révén kerül át a hátsó kerékre, amely összeköti a CVT variátort a nyomaték hajtással. Általában 10,000-20,000 km-enként kell cserélni. A szíj erősen kopott állapotban csúszik. Egyébként egy új szíj is csúszik, és szüksége van egy rövid bejáratási időszakra. Hogyan cseréljük ki a hajtószíjat? A V-szíj cseréje viszonylag egyszerű, nem szükséges fejlett műszaki tudás. Az első lépés a variátor burkolatának eltávolítása, hogy hozzáférjünk a variátorhoz. Szükséged lesz egy dugattyú megállítóra és egy blokkoló szerszámra a CVT és a kuplungtárcsa eltávolításához. Ezután eltávolíthatod a kopott V-szíjat, és helyettesítheted az újjával. A visszaszerelésnél ügyelj arra, hogy a V-szíj megfelelően üljön és megfelelő feszültséggel rendelkezzen. Termék adatok Polini Evolúciós Hajtószíj Piaggio NRG / Typhoon 1998 után Cikk szám U248.029 EAN 8054705081064 Súly 0,13 kg Széria Evolúció Márka Polini Terméktípus V-szíj Hatókör Standard Aprilia - Mojito Custom 50cc (Piaggio engine) Aprilia - Scarabeo 50cc AC (Piaggio Engine Di-Tech) Aprilia - Sportcity ONE 50cc (2 stroke) Aprilia - Sportcity Street 50cc Aprilia - SR 50cc Di-Tech (after 07/2003) - Piaggio Engine Aprilia - SR 50cc Funmaster LC (after 07/2003) - Piaggio engine Aprilia - SR 50cc LC (after 07/2003) - Piaggio Engine Aprilia - SR 50cc R Factory i. e. LC (after 2005) - Piaggio Engine Aprilia - SR 50cc R LC (after 2005) - Piaggio Engine Aprilia - SR 50cc Racing LC (after 07/2003) - Piaggio Engine Aprilia - SR 50cc Sport LC (after 07/2003) - Piaggio Engine Aprilia - SR 50cc Street LC (after 07/2003) - Moteur Piaggio Derbi - Atlantis 50cc AC (after 06/2002) - Piaggio Derbi - Atlantis 50cc LC (after 06/2002) - Piaggio Derbi - Boulevard 50cc Derbi - Bullet 50cc AC - Piaggio Derbi - GP 1 Open 50cc Derbi - GP 1 Racing 50cc Derbi - GP 1 Replica 50cc Derbi - GP 1 Revolution 50cc Derbi - GP1 50cc LC - Piaggio Derbi - GP1 Racing / Revolution 50cc LC - Piaggio Derbi - Variant Sport 50cc Gilera - DNA 50cc LC Gilera - Ice 50cc AC Gilera - Runner 50cc LC (1999 - 2000) Gilera - Runner 50cc LC (after 2004) Gilera - Runner 50cc LC CAT (after 2001) Gilera - Runner Purejet 50cc LC (after 08/2004) Gilera - Runner Purejet 50cc LC (before 08/2004) Gilera - Runner SP 50cc LC (after 08/2004) Gilera - Stalker 50cc AC (after 1999) Gilera - Stalker Naked 50cc Gilera - TPH 50cc AC (before 2011) Gilera - TPH X 50cc AC (before 2011) Italjet - Jet Set 50cc AC Italjet - Torpedo 50cc AC - Piaggio Piaggio - Diesis 50cc AC Piaggio - Fly 50cc AC Piaggio - Free 50cc AC (after 1999) Piaggio - Liberty 50cc AC Piaggio - NRG mc2 50cc LC (after 1998) Piaggio - NRG mc2 DD 50cc LC (after 1998) Piaggio - NRG mc2 Extreme 50cc AC Piaggio - NRG mc2 Extreme 50cc LC Piaggio - NRG mc3 DD 50cc LC CAT Piaggio - NRG mc3 DT 50cc AC CAT Piaggio - NRG mc3 PureJet 50cc LC Piaggio - NRG Power DD 50 (after 2005) Piaggio - NRG Power DT 50cc AC (after 2005) Piaggio - NRG Power PureJet 50cc LC (after 2005) Piaggio - TPH 50cc AC (before 2010) Piaggio - TPH X 50cc AC (before 2010) Vespa - Sprint 50cc 2T AC after 14
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.